Terven rockar fett

Vi bor tydligen 300 meter från en agilitybana! Döm min förvåning över att hitta ett A-hinder och en ramp där, INTE långt från vår bostad! Jag blev ivrig och förklarade för Per att jag tränade agility med terven för sju år sedan. Terven var faktiskt mitt största projekt under min studietid, innan jag började hoppa fallskärm, blogga och träna. (Studera var ICKE mitt största projekt under min studietid. Det var bara ett onödigt måste...) Jag blev tvungen att testa om min gamla terv, tio år gammal, kom ihåg något från sin ungdomstid. Till min stora glädje minns hon precis hur banan fungerade. Hon tog sig an hindrena med glädje och engagemang, och genade lite lättsamt i nedfarten. Men lite friheter får man faktiskt ta sig, när man blir gammal. Gissa om vi kommer att leka mer till våren, när flera hinder kommer fram?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback