Öppet spår 2011

Åh vad jobbigt det var.
Ni anar inte hur jobbigt det var.
Till och med en äppelkindad positiv tjej som jag tappade mitt positiva koncept.

Det var skitjobbigt.

Herregud.


Varje lem i kroppen sa att jag inte riktigt var fysiskt redo för nio mil på skidor. Jag kämpade på hårt för att imponera på Per. Jag tänkte att det vore ju tråkigt om han coachade en tjej som bara gav upp sådär. Så jag knatade på. Mil efter mil. Märkligt nog. Ren tjurskallighet.


Likförbannat så behöver det bara gå en kvart efter målgång innan jag börjar planera för nästa gång jag tänker åka Öppet Spår. För jag gjorde ju det.

Jag klarade det! Det tog 10 timmar och 11 minuter för mig att genomföra loppet.



Innan start. Jag är väldigt ovetande om att saker kommer att bli jobbiga.


Tack till Per som gav kärlek...


...och kärlek...


...och kärlek.

-

Kommentarer

  1. Få har visat sådan kämpavilja och jäklar anamma som du gjorde på de nio milen!! Du är så jäkla duktig och ska vara otroligt stolt!

    PUSS!!

    SvaraRadera
  2. JAAAAA!!! Underbart!! Du har den mentala kapaciteten att göra sånt här ju. Det spelar ingen roll att kroppen känner för att ge upp (klart det är jobbigt), men du vet att din kropp klarar det och kan forsätta. STORT GRATTIS!

    SvaraRadera
  3. Du är grym, Katarina!! Grattis!! :-D

    SvaraRadera
  4. Tack till Per, Ulrika och Svenbertil. Vilken lyx att ha sådana stöttande människor omkring mig! Jag känner mig privilegiad!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback