Tack


Idag skickade min pojkvän (och blivande sambo) blommor till mitt jobb. Det kändes lite overkligt på flera plan.


1. Jag har en pojkvän. Mycket märkligt.


2. Han är min blivande sambo. Extremt märkligt. Skulle inte jag vara en förebild för alla självständiga singlar?!


3. Jag har fått blommor. Okej. Nu är något fuffens på gång. Har vi bråkat? Har han vänstrat? Är det något han behöver be om ursäkt över? Eller? Va? Enligt lappen på buketten så är han tydligen bara jätteglad över att vi ska flytta ihop och vill göra sitt allra bästa. Eventuellt är han i smyg kanske bara lättad över att jag överlevde mina matlagningsexperiment och fortfarande lever, men han kanske bara inte vågar säga det rakt ut.


4. Jag fick dem på mitt jobb. Som inte är mitt jobb. För snart ska jag jobba någon helt annanstans. Mycket mystiskt.
.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback