Bättre jobbrutin!

 


Jag har ju varit glad över min förbättrade fokus, de senaste tre veckorna, och denna vecka så har jag bytt rutin kring jobbet också. Jag har klivit upp samtidigt som Jonatan och låtit honom skjutsa mig till jobbet kring 06.45, och även hämta mig kring 16.30. Eftersom han arbetar lite längre bort så blir det en liten stunds övertid på jobbet för mig varje dag. Vilket gör att jag kan sluta tidigare en dag i veckan och åka till Ares. Jag tror detta blir jättebra och tycker jag fått ett bra flyt på jobbet. Jonatan tycker det är mysigt att lämna och hämta mig trots att det blir en liten omväg för honom. Jag slipper betala parkeringsplats i garaget också.

Idag har jag i alla fall semester och har legat och dragit mig i sängen länge. Elementet är på och går för fullt, det är en amerikansk julfilm på tv, ljusstaken lyser i fönstret, och det börjar ljusna. Jag ska skotta fram hästtransporten som är begravd i snö efter förra veckans snösmocka, och Ares ska skos. 

Sedan ska jag nog inte göra så mycket mer! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet