Ibland märks det inte att jag blir glad

J hade en present till mig när jag kom för att få hjälp med min dator. Det var en ganska stor poster som var ihoprullad. När jag rullade upp den så insåg jag att han tagit en av mina bilder på Terven och gjort en poster på det, som jag kan hänga upp i min lägenhet. Min Terv. Jag blev rörd och satt på hallmattan och grät en stund samtidigt som jag generat sa "Ursäkta.. men alltså..." och han stod lite rådvillt och undrade om det var så att jag var glad över presenten eller hur det riktigt var ställt med mig. Ibland märks det inte när jag blir glad.





Denna poster har jag nu i min ägo, i betydligt större format...
från www.egenposter.se


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback