Nya favoriter

Jag har hittat en ny favorit. Valrhona Guanaja 70% choklad. Den nya favoriten var inte så svår att hitta eftersom den kom i ett paket med mitt namn på den. Kanske var det chokladen som hittade mig. Det måste ha varit ödet i alla fall. Vi var menade att sammanföras. Jag och chokladen.

Den är helt fantastisk. Jag kan ta jättesmå tuggor. Jag kan tugga en liten liten elefantnäbbmus-tugga av chokladen och ändå fyller den upp hela munnen. Så lyxigt. Så gott. Så otroligt långt ifrån annan choklad jag smakat. Helt underbart.

Och Per som skickat den. Jag har nog hittat en ny favorit där också. Eller om det är han som hittat mig. Jag menar att skickar han sådär fin choklad så blir han ju lätt... en favorit.
.

Kommentarer

  1. Åh min absoluta favoritchoklad! Beställer den alltid från chokladshopen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback