Thåström

Jag snurrade iväg några varv extra i ekorrhjulet och hamnade i Stockholm med Erik. Thåström hade konsert och Erik hade biljetter och jag kände mig håglös så vi gjorde slag i saken. Det var en rolig och oväntad vändning på veckoslutet. Jag hade jättekul ända tills jag blev tokless och ville hem, Thåström fick klara sig utan mig på slutet. Mest fascinerad blev jag faktiskt över förbandet. Det var ett riktigt bra band med tryck, jag tror jag har ny musik att peta i min I-pod vid nästa träningspass. Thåström var jättebra, men man blir ju inte peppad av att springa till hans toner. Snarare får man ju lust att kliva av spåret och gå in i skogen och lägga sig raklång i snön och vänta på att någon plockar upp en innan man dör. Tusen tack till Erik som dammade av mig och inspirerade mig på något nytt, det gjorde du bra...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet