Nu är gymet nästan klart

 


Nu är gymet nästan klart! Vi har lagt golvet klart (tjocka gummimattor från Biltema) och jag köpte en större konstväxt på JYSK. Vi har kvar att skaffa en TV på väggen där man springer på rullbandet. Jag älskar färgen (Nordsjö Hay Harvest) och är så nöjd över resultatet. Det är klart ett av de bästa resultat jag uppnått! 

Det har hänt så mycket med Jonatans hus de här nio månaderna vi dejtat varandra. Vi har många fler planer, men det behöver väl kanske inte gå i samma rasande fart som det gått hittills. Jag har dock redan börjat titta på kattvindan bakom sovrummet och dagdrömma lite. Vi skulle kunna piffa till det rummet och göra en walk in closet av det utrymmet, ha en liten hemlig kaffemaskin för snabb frukost på sängen, och kanske en liten minikyl. Jag tänker många små lampor som skapar mysig belysning i kattvindan, typ ljusslingor med glödlampsformad varm ledbelysning.

Det gäller väl att vi inte sliter ut oss heller och håller förändringarna på en rimlig nivå. Men hittills har det ju gått väldigt lätt. Vi trivs med att göra saker tillsammans och är aldrig oense om färgval eller upplägg. 

Det blir verkligen bara bättre! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet