Att investera långsiktigt


Nu har jag återupptagit galoppträningen ungefär där jag slutade i oktober 2014. Galishimo har ju varit för vild under vintern för att jag ska våga rida men nu är han ju sitt lugna jag, igen. Det känns bara fantastiskt. Han tog fina galoppfattningar och var väldigt lugn och trevlig. Jag var inte så noga på formen, och hade lite väl långa tyglar, men han balanserade sig själv emellanåt, riktigt fint.

Det känns så bra inför våren, det här. Är han bara frisk så blir det en fantastisk sommar. Jag kan träna och stärka honom och njuta av hans fina energi och samspel. Galishimo är speciell. Han kan kräva ganska mycket av mig men ger jag honom bara tid och tålamod så får jag tillbaka allt jag investerat.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback