Projekt Köttbulle

Jag har ju faktiskt startat på mitt Projekt Köttbulle. Igen. Jag gjorde ju ett misslyckat försök i våras innan jag blev besatt av att renovera bostaden. Men nu har jag smygit mig igång. Målsättningen är att jag ska sluta se ut som en köttbulle. Min metod är att börja löpträna igen. Köttbullen har värmt upp med mindre pass under semestern, och har nu ett litet veckoschema som den rullar sig igenom. På helgerna springer jag upp- och nedför vitberget (10 km) vilket är väldigt backigt, och två dagar i veckan så springer jag en kortare sträcka där jag försöker få upp tempot. Jag är inne på min tredje avslutade vecka i Projekt Köttbulle så nu vågar jag gå ut offentligt med att jag faktiskt tränar igen.

Ärligt talat så går det jättebra. Otroligt bra. Köttbullen svarar jättebra och jag känner mig inte särskilt tung. Ganska lätt faktiskt. Som en. Studsande. Köttbulle. Vilken glädje!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback