Sjukare

Jag kan inte hjälpa att jag blir sjukare. Jag har varit borta från arbetet i en vecka, jag försökte arbeta på onsdagen men blev jättedålig och fick gå hem. Det är tungt. Jag har bara ett vikariat och jag vet inte vart jag ska ta vägen om jag inte får behålla jobbet. Jag har ingen aning alls om hur jag ska få ihop tillvaron, om allt rasar. Jag har inget skyddsnät alls, inget socialt nätverk alls. Uppenbarligen har jag inget immunförsvar alls heller.

Det är tufft nu.

Det är riktigt tufft.


Fick ett brev för bara några minuter sedan, som svar på bloggen:

"Du kommer att komma upp på fötterna igen. Jag har sett dig falla, och ställa dig upp om och om och om igen de senaste 1-2 åren. Och det är svårt varje gång, men jag tror inte att du KAN göra något annat. Du har inte det i dig att bara ligga kvar och ge upp."

Jag hoppas hon har rätt, Denize.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback