En bra öppningsreplik?



Jag släppte på allvaret för en kväll. Det var inte ens planerat. Jag har knappt festat de senaste sex åren och när jag gjort det har jag absolut inte släppt loss och busat. Men nu gjorde jag det.

Ena sekunden bjuder jag prydligt Maria på ett glas vin och pratar jobb & karriär. Andra sekunden så är jag småpackad på Vampire Lounge och raggar på en två meter lång karl med rakad skalle genom knacka honom på axeln och fråga honom:

"Vad gör en flicka som du på ett ställe som detta?"


.

Kommentarer

  1. Alla behöver lite bus ibland. Tanter också.

    Men du skulle kanske ha provat med "jag" i stället för "du"? Skulle du inte ha velat höra svaret på den frågan?

    SvaraRadera
  2. Hehe, en typisk Katta-replik! Klockrent! Fick du napp förresten? ;P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback