Relaxation

Okej då. Det är lite rörigt nu, då. Jätterörigt. Jag måste gå upp en timme tidigare på morgonen för att hitta allt jag behöver i olika flyttkartonger och ändå har jag likförbannat glömt något när jag väl kommit mig iväg på arbetet.

Som nycklarna. Jag glömde nycklarna idag.

Men jag glömde inte min Ipod. Jag hade dessutom avslappningsmusik i den. Bara för att landa i röran och kaoset. Relaxation heter den och musiken heter "echoes from the ocean".

Jättebra.

Det kunde ha varit en varningsskylt på den också. Så jag var förberedd på de ständiga delfinskriken. Med spända axlar och tomt stirrandes på dataskärmen pluggade jag in hörlurarna i öronen, och tre minuter senare tänkte jag förtvivlat "Vad GÖR de med delfinstackarna?!"

Delfinskrik. Ständiga delfinskrik.

Ständiga delfinskrik intill vansinne.

Delfinkravaller.

Herregud.

Folk som kan slappna av till det där måste vara tokiga.


Kom några delfiner till skada under ljudinspelningen?


.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback