Sliten men nöjd


Jag är totalt tom i hjärnan. Jag var i ridhuset och red och är så otroligt nöjd över min lugna, lydiga lilla arabhäst. Särskilt när jag är lite sliten. Då har jag till och med glömt att förvänta mig att han ska vara lydig och lugn. Då tänker man mest att han får en chans att träna på att åka iväg i en låda, och kanske longeras några varv i ridhuset. Men är man världens snällaste häst, som han var idag, så gick det att sitta på ryggen och leka på honom, även med katastrofalt dålig dagsform.

Anledningen till att jag är tom i huvudet, är inte bara att jag även denna vecka tränat fem dagar i veckan, med mensvärk from hell och krävande heltidsjobb, utan att jag även suttit och tränat på min Ipad och lekt med programmet procreate ikväll igen. Det blev en ren. Efter väldigt många om och men så blev det till slut en ren. Den har funnits i själen en stund och behövde komma ut.



Nästa helg tänkte jag lära mig animeringar och få den att slicka sig om mulen med sin tunga.

Men fram till dess måste jag nog vila.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet