Fortsätter njuta av varje dag


Idag har jag betalat räkningar och insett att ekonomin faktiskt ser helt hanterbar ut!
Inga dubbla stallhyror längre, 
utgifterna till bensin har gått ned, 
jag har allt jag behöver här hemma. 
Mamma hälsade på idag, och jag tvingade givetvis henne att fotografera mig och Galishimo.
Jag är så glad över att han är så lugn och fin nu
och framför allt 
- frisk! 


Snart kommer pojkvännen tillbaka också, han har firat jul på annan ort. Det kommer att kännas skönt också. Det stämmer verkligen det dom säger, att har man en gång nått botten så är man tacksam över de små sakerna i vardagen. Och det är jag verkligen. Det går knappt beskriva....

"Sometimes you have to forget what's gone, 

appreciate what still remains,

and look forward to what's coming next."



.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet