Uppvisningsdags!


Jag ville ju gärna visa min mamma hur långt jag och Galishimo har kommit. Mamma har följt med mig massor av gånger när jag varit orolig och knappt fixat att rida.

Känslan att bara sätta sig upp i sadeln och glatt rida runt, inför min mamma, kändes som en enorm triumf. Jag har roligt i sadeln, igen. Jag skrattar, klappar och berömmer honom. Jag strålar med hela ansiktet och kan inte sluta prata när jag suttit av.

 "Vad härligt att få se dig RIDA igen. Nu är du ju dig själv igen." log mamma...

Galishimo tog dessutom andan ur halsen på mig, stundvis. Han är så fin! Han är ett sådant otroligt nöje att sitta på. Som om han också var stolt, och också ville visa våra framsteg. Finaste guldklimpen!







 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback