Sjuk från jobbet

Jag tappade inte bara styrfarten. Jag åkte ned i diket. Jag trodde att jag hade väldigt mystiska symptom som bara velat sova hela den här helgen och känt mig helt mojsig, utan att vara förkyld eller ha tydligare symptom än så. Jag beklagade mig för receptionisten och sa
"Jag ÖNSKAR jag kunde säga jag var täppt i näsan eller hade hosta men jag är bara så jävla slut."
Då berättade receptionisten att det finns fler kollegor som är borta idag med exakt samma symptom. Jag som trodde att jag blivit knäpp, utbränd, slutkörd. Skönt att höra!

Nu till den stora frågan, den som är verkligt viktig:
Hur tar jag hand om mig själv på allra bästa sätt utan att äta godis eller glass...? Kanske lite ädelost på kex? Gravad lax?

.

Kommentarer

  1. Ädelost, kex, ett glas rött och trevligt sällskap låter som nått som skulle funka. :-)

    Kram

    /Tobbe

    SvaraRadera
  2. Mmm. Orkar jag så kommer jag ikväll... :) kram kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback