Jag sa JA



Jag kommer att bli hästägare! Jag har sagt JA. Det känns lite overkligt och läskigt men samtidigt tryggt. Jag har alltid velat ha en häst, sedan jag var sju år. Jag har alltid velat ha en arab. Jag har alltid velat ha en unghäst. Jag har alltid drömt om en trevlig vallack. Jag har också alltid gillat keliga hästar som gillar att bli kliade. Fem poäng av fem möjliga, alltså. Är det någon gång jag ska våga ta steget ut så är det nu... Per har också visat ett fantastiskt stöd i att jag ska köpa honom, han har följt med och tittat på honom och har till och med bidragit med en liten lånesumma till inköpet. Det känns kanon. Allt känns toppen!

.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet