Starta med glid

Nu har jag efter mycket gnäll och självömkan lyckats besegra influensan. Jag har även varit i Norrland och träffat min familj, Pers familj

samt nästan blivit kompis med den lilla råttliknande varelsen som saknar ben.

Jag har även börjat titta framåt. År 2011 kommer att bli ett bra år. Jag är alldeles, alldeles säker. Förutsättningarna känns bra. Livet går på glid. Himlen är stjärnklar och snön ligger vit. Luften känns frisk i lugnorna och hjärtat känns lätt. Kroppen vill och orkar. Nu är jag redo att ha roligt. Nu ska jag förbereda mig för Vasaloppet. Jag har ju träffat Per också och inspirationen flödar. Det finns så mycket kul som vi kan göra!

År 2011 ska jag starta med glid. Så här såg min onsdagkväll ut. Så här ska vinterkvällarna fortsätta.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet