En riktigt bra date



På grund av en (tidigare nämnd) period av okontrollerat gråtande (inklusive skitig tax) så kom jag och Per överrens om att vi kanske borde ta det lugnt så jag får en chans att återhämta mig. Sagt och gjort. Vi har ägnat söndagen åt att gå på promenad, fika och prata. Vi har ju inte känt varandra sådär vansinnigt länge så det var ju inte en så dum idé att bara ta en paus i allt och gå på en hederlig date.


Vi vandrade genom staden, tittade på ankor, satt på Café, drack kaffe, åt glass, filosoferade på parkbänkar, tittade ut över Skellefteälven, och bara myspratade. Det blev en toppendate. Per är värd sin vikt i guld, han söker alltid efter lösningar. Det är helt klart hans grymma humor och härliga, jordnära personlighet som gjort att jag vågat lämna allt för att flytta till honom. Jag är otroligt tacksam över honom!



.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback