Pusslet

Det känns som om pusslet lite försiktigt börjar falla på plats. Flytten på 70 mil och miljöombytet verkar göra mig gott. Jag har blivit piggare och trivs otroligt bra på mitt nya arbete. Jag känner mig inte lika stressad och mina nya kollegor verkar riktigt rara. Jag och Per har det bra. Förkylningssymtomen och febern som vandrat fram och tillbaka är borta.


Jag har haft några inflammationer och irriterande utslag på ryggen sedan november. De slutade blossa och läkte ihop nästan samma dag som jag flyttade hit. Jag kan träna många fler träningspass per vecka och ändå känna att jag har energi i kroppen.


I helgen åkte jag till min bror som jag inte träffat på väldigt länge. Han bor bara en timmes bilresa bort, nu. Vi fikade kaffe och åt daimtårta och hade det jättemysigt. Hela hans familj var där och det kändes roligt att träffa dem igen. Jag har alltid tyckt otroligt mycket om min storebror.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet