Nya äventyr



Jajjamensan. Jag har lyckats få ihop en tävlingskamrat på Hallstahammar Adventure Race. Han heter Per och har varit lite av min coach, kostrådgivare och träningsrådgivare sedan jag började lulla på med konditionsträning år 2007. Utöver hans gedigna träningsintresse i dagsläget så är han en gammal meriterad fallskärmshoppare så vi har haft lite gemensamma intressen. Jag trodde INTE han skulle tacka ja till att tävla med mig eftersom jag tror att jag är rätt så långsam i jämförelse med honom. Jag blev överraskad när han gladeligen tackade ja till att vara med i ett multisportslag med mig. Jag kan inte grenarna särskilt väl men jag planerar att göra mitt allra bästa.

Paddling, mountainbike och orientering. Here we come!

.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback