Hemma över påsken II


Det är helt underbart att inte göra någonting. Den där tröttheten/migränen/urinvägsinfektionen jag känt mig nere av har försvunnit och jag hoppas den är borta ett tag. Jag och Christian gör knappt ett piss. Vi åkte till pappa i Sandfors och har inte behövt hjälpa till med något alls. Så det har mest såsats i solen. Sweet. Jag har hunnit träffa min bror och mina två brorsbarn också, och det var härligt att hinna se honom.

Det var potatis och fläsk under öppen eld på menyn.

Christian såsar.

Till och med terven såsade. I några sekunder. Kanske.


Christian och pappa fiskade lake.

Kommentarer

  1. Att i samma inlägg både nämna "urinvägsinfektion" och att knappt göra "ett piss" var rätt komiskt...

    Men ni verkar ha haft det bra i trakterna kring Malå... :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback