Mer Katarina?


Det kanske blir Mer Katarina inom kort. Jag funderar på att köpa mig själv en egen dator i egen födelsedagspresent/julklapp. Just nu sticker jag till jobbet tidigare och skriver innan arbetsdagen börjar, eftersom jag inte har någon egen dator. Det blir ju lite mer sporadiskt bloggande då. Ekonomin har varit riktigt tight då jag lyckats med konststycket att separera två gånger inom loppet av tolv månader. Jag är inte en stjärna på att genomdriva fördelaktiga bodelningar och vissa räkningar kom bort både i de geografiska flyttarna samt flytt av bankkonton och annat. Jag hade en fet hög med försenade räkningar att ta itu med när livet lugnade ner sig.

Nu är ekonomin i alla fall stabiliserad och jag kan unna mig saker igen. Kanske till och med en egen dator nu, alltså...

Om jag köper min efterlängtade minipc så kommer nog bloggandet att ta fart på nytt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet