14 kurstillfällen senare...


Jag har inte hunnit skriva ens en tredjedel av allt kursande jag och Galishimo varit på i år, som det känns. Vi har valt att enbart hoppa på de kurser som anordnats på hemmaplan och det var ändå en hel del kurser! Det har kommit några nya tjejer till stallet som flitigt drar hit tränare och anordnar kurser. När jag flyttade hit med Galishimo för tre år sedan var stallet lite av ett "westernstall" men nu har det varit lite omsättning av ryttare och hästar och de flesta kurser handlar om dressyr, hoppning eller markarbete. Vi hoppar ju förstås inte men vi har hängt med på annat. 14 kurstillfällen har det blivit i år!


Träningen har bara rullat på. Tränarna har varit jättebra och jag har fått mer positiv feedback än vad jag hade väntat mig. Galishimo har varit bra. Allt har varit bra! Jag är så glad, stolt och avslappnad just nu och jag tror att jag kommer att klara nästa säsong ännu bättre.

Men han är en riktig kaka nu. Jag har haft ett brett leende i flera veckor nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet